Beleidsimpuls

home < artikelen < effecten rookverbod

Rookverbod marketing

effecten_rookverbod Chupa Chups speelt ludiek in op het rookverbod in de horeca dat per 1 juli 2008 ingaat. De lollyfabrikant komt met een speciale verpakking: de Relax Box. Het zijn zes suikervrije minilollys verpakt in een kartonnen doosje met het formaat en design van een pakje sigaretten.

faciliteren brainstorm

Relaxmomenten

Chupa chups wil er nieuwe relaxmomenten in de dag mee aanbieden. Rookmomenten voor (ex-)rokers zoals wachten op een bus, bijkomen van een hectische dag, in de file staan en gestrest zijn kunnen nu gebruikt worden voor het zuigen op een Chupa Chups. Volgens de lollyfabrikant komt de rust vanzelf met de relaxlolly.

Mail a friend
 

Gerelateerde pagina's:

> Reclame voor de deur van concurrent
> Geheime agentjes controleren drankverkoop
> Verboden te roken? De placebopeuk!
> Juiste roken-verboden-bord
> Allergie-supermarkt

Meer inspiratie? Neem een gratis abonnement op het ezine Beleidsimpuls.
Meer over ezine »


Disclaimer - Copyright - Privacy - Sitemap - initiatief van Symbio6

© 2005 - 2008 Symbio6