|
||||||||||||
| Goede Doelen WinkelIn Den Haag aan de Lange Poten is de eerste Goede Doelen Winkel geopend. Tien organisaties proberen via deze weg hun doelgroep beter te bereiken. NotarisAan de proef doen organisaties als het Prins Bernardfonds, Reumafonds, Hartstichting, KWF kankerbestrijding, 3VO, Memisa, Natuurmonumenten, Stichting Vluchteling, Care, en Plan mee. Naast informatie zijn er pennen, sleutelhangers en kado-artikelen te vinden. Adverteren werkt niet meerBedelbrieven, advertenties en tv-commercials werken niet meer goed. Via de winkel hopen de organisaties hun doelgroep beter te bereiken. "Niet om donateurs te werven, al is dat mooi meegenomen. Maar om de kloof met het publiek te dichten en het imago op te poetsen." Veel goede doelen komen alleen nog negatief in het nieuws. Bijvoorbeeld over te hoge salarissen en geldverspilling. |
|||||||||||
|
||||||||||||
|